2011. március 14., hétfő

Sziasztok ^^

Sziasztok

Elég rég írtam utoljára. Kellett egy kis idő azt hiszem amíg össze szedtem magamat. Még mindig nem teljesen de már jobban vagyok. Muszáj hogy jobban legyek, mert még előttem egy egész nagy élet. Ha most meg állok, akkor mindent elvesztek amit eddig szereztem és szeretem. 

Nos, hogy is kezdjem ^^. Próbálok tanulgatni, tanulni xD mert muszáj. Most hál Istenek hosszú hétvégén vagyok, ergo no suli xD. Holnap se megyek még, csak majd szerdán. Aztán meg pénteken alapítvány est, így hála azzal le dolgozzuk a hétfőt és nekem szombaton így nem kell bemennem *-* tök jó.

Rá vettem magam hogy írjak ide is xD. Illetve igazából véletlenül a könyvjelzők között rosszra kattintatom ezért ide hozott el, akkor gondoltam írok már be valamit ^^.

Végre neki álltam a rajz rendeléseknek XD. Amit kértek tőlem hogy rajzoljak le ^^. Osztálytársam amit kért nem fotóztam most le, egy malackás rajz volt, remélem tetszik neki. Másik osztálytársamnak egy szívecskét rajzoltam, de sajna arról sincs kép xD miért is lenne. Egy másik ismerősöm kért tőlem egy sárkányt ^^ nos azzal volt a legtöbb dolgom sztem xD. Így elhúzódott sajnos elég sokáig, de végül elkészültem vele és oda is adtam az illetőnek ^^ tetszett neki és ezért boldog vagyok nagyon. Mert az a legnagyobb boldogság, ha valakit boldoggá tesz a "munkám" ^^. Csináltam még egy ellenőrző borított is Nikámnak ^^ , de arról sem készült kép, viszont azt még kiszínezem majd neki :P. És ami a legnagyobb öröm nekem, hogy végre befejeztem a saját ellenőrző borítom *-* az e- hónapi téma a Nana ^^
(Shininchi a hátulján és Oosaki Nana az elején ^^)

Most pedig ismét osztálytársamnak rajzolok masnikat ^^, szóval most lépek hogy még ma kész legyek velük :P. Később még írok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése