2010. november 14., vasárnap

*sohaly*

 
Sziasztok



Egy jó ideje nem írtam már. Nagyon sok dolog történt közben. beteg voltam, aztán meg gyógyultam stb stb...

 



Azt hiszem most sincs igazán kedvem írni ide, majd talán később ujra bele vetem magam. 
Ugy érzem muszály ide leírnom hogy 2010. 11. 04-én Csütörtök kora reggel elveszítettem az édesapámat.
Nagyon nehéz most, a temetése November 19-én lesz Pénteken ( mellesleg akkor van a születés napom *sohaly*). De ezerszer fontosabb apu. Nagyon hiányzik, első két napban kb. teljesen ki voltam bukva. Most ott tartok hogy meg probálok nem rá gondolni, ha még is felé szálnak el a gondolataim, a melkasom különösen hideg lesz és mintha üreséget éreznék benne.
Fogalmam sincs miért írok ide le ijeneket, lehet később ki is törlöm majd, de ugy érzem muszály leírnom valahova. 
Abban a tudatban kéne tovább lépnem hogy most már jó helyen van és nem szenved, bár ez nagyon nehéz számomra. 
Mindegy most nem is írok többet.






Nem tudok mit írni.











 
De be másolok ide egy Linket. Gareth Gates egy csoda szép száma. Halgasátok meg, én nagyon szeretem.:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése