2010. szeptember 1., szerda

Blogom első bejegyzése

Sziasztok.
Nika mondta hogy kezdjek el blogot írni mert tök jó. Hát nem nagyon tudom mit írhatnék, de azt hiszem arra használom majd hogy a történeteimet más is elolvashassa. 
  De ha már itt vagyok, akkor írok egy keveset a mai napomról is. Eddig nem volt a legfényesebb: suli kezdés, új tantárgyak, hülye ültetés. 22 ketten vagyunk most az osztályba, 3-man jöttek hozzánk, ketten lebuktak, egyikőjük pedig egy másik suliból jött.  
  Ja hogy nem is említettem hogy 11. d vagyok. Ügyvitelt tanulok, ami amúgy nem olyan nehéz ha rendszeresen  tanulok, persze én a lusta kategóriába tartozok. Ebbe az évbe nagyon sokat akarok javítani mindenből, mindjárt itt az érettségi és nem érzem elég jónak magam hogy sikerüljön. Persze elképzelésem van róla hogy mi szeretnék lenni, és utána hogyan tovább, de ehhez nagyon sokat kell tanulni. Na jó hagyjuk a tanulás témát.
  Ép most Nika gépéről írok, nem sokára indulok haza ^^. Nika itt mellettem látványosan tanulni próbál xD, támogatom mindenben a kisasszonyt xD. 
  Nem is olyan rossz dolog ez a blog írás, a végén még bele jövök. Na de most megyek lassan. 







Haza értem, bár elég nehézkes volt nem elszálnom ekkora szélben XD. Szörnyü az idő. Szokás szerint fent vagyok  msn en, és meleltte zenét halgatok. 
Ép most erre jutot a sór:
Jó kis szám, és segit a történetem írásában ^^ segit ihletett szereznem.


2 megjegyzés: