2010. szeptember 8., szerda

Újabb nehéz nap -.-"

Sziasztok


Na tehát, elsőre nem nagyon akarództam írni ma. Fárasztó napom volt és most per pill hulla vok. De aztán még is meg gondoltam magam, és úgy döntöttem írok egy kicsit. 



A mai napom, ahogy említettem nem volt könnyű. A már a héten meg szokott 7 óra, ebből 3 angol. Gondolhatjátok, oda voltam az örömtől, főleg mivel én sík hülye vok angolból és nem is szeretem. Na végül 7. órámnak is vége lett, elindultam haza. Haza érve anyu elkezdett kioktatni, hogy tanulás közbe nem fogok msn ezni, így percenként benézett hogy nettezek e. Egy szóval nem nagyon tudtam msn ezni. Viszont végre meg van teljesen az első érettségi töri tételem. Na a holnapi nap se lesz könnyebb bár csak 5 órám lesz ( 6 lenne de én nem tesizek így eljövök róla). Remélem semmi se rontja el a kedvem.


Igaz meg ígértem hogy elmesélem Jesse legendáját xD , de nincs most sajnos erőm hozzá elmagyarázni, de pénteken tuti elmesélem ^^


Na most megyek is, fürdök aztán még tanulok egy kis gazdaságit, holnapra felelést tervezek xD

Puszi mindenkinek szép álmokat.

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Előbb utóbb belerázódsz a programba, akkor már nem lesz olyan nehéz. Én 2 évet jártam ki igy, de még itt vagyok XD. Te sem tesizel és elhúzod a csikot? XD Detto én is igy szoktam és igy vagyok XD

    VálaszTörlés
  2. XD igen én se tesizek, fel vagyok mentve, " elvileg" gyogytesire járok. xD

    VálaszTörlés