2010. szeptember 7., kedd

Huha

Sziasztok.

Nem írtam már napok óta, de nem volt rá időm, kedvem és erőm se. Na most még is írok pár sort, hogy azért ne hagyjak ki annyi napot.

Az egyik napom, rosszabb mint a másik. Hétfőn és ma is 7 órám volt, sőt holnap is 7 lesz. Remélem a jövőheti órarend változás ígér valami kis jót is, és legalább egy két nap 5-6 óránk lesz, mert így hamar bele fogok őrülni xD. Nem is beszélve arról hogy angol óra a másik angol óra hátán. Na meg a töri és a többi tárgy. Így is töriből már lassan 3 tételt ki kell dolgoznom. 
Viszont ma kaptam egy négyest irodalomból ^^ önkéntesen vállaltam a felelést, és jól is sikerült. A nyelvtan dogám is 2 es lett, bár ez jónak számít. Az osztályban csupán 3 kettes lett, és egy 4 es, a többi 18 osztály társamnak 1 es. Tehát szerencsésnek mondhatom magam, hogy össze hoztam valahogy a 20 pontot. 
A napom úgy ahogy jó volt ma, a sok óra és tanulás kifárasztó időtöltés mellett, jó kedvem volt. Egy csomó szünetbe mentem Nikihez, Líviához és Beához, ja és Ádám is ott volt XD meg az egész osztályuk XD. És lementünk a könyvtárba Niki könyveiért.Kiderült amit már eddig is tudtam hogy nem vagyok ép eszű XD. De most hozzám Ádám is csatlakozott. 
Tehát ez a nap úgy ahogy jó volt, és még rajzoltam is ^^ ( és most Niki gazdasági füzete itt van nálam XD)
Most még szenvedek a töri tétellel, meg mellette msn ezek. Lehetne már hétvége. T.T
Na lassan megyek fürdeni, meg kapcsolom ki a gépet. Remélem ma éjjel nem látogat meg Jesse XD XD ( nővéremmel így neveztük el a saját bejáratú szellememet, majd holnap mesélek róla XD). Aludni akarok este végre ^^
Most megyek is. Puszi jóéjt.^^ 



2 megjegyzés:

  1. Hehe nem semmi, bár nekem volt olyan mikor reggel 7től délután 4ig ültem suliba XD Nekem nemtom mien lesz idén az órarendem, de hátha rövidebb, mert ugye többet kell tanulnom meg minden bla bla
    Arra már rég rájöttem hogy nem vagy komplett XD De én se ne aggódj. Jesse? Honnan tudjátok hogy pasi hmmm?XD

    VálaszTörlés
  2. Hát reméljük hogy rövid lesz :P hog yminél elöbb szerepezhessünk xD. Jah hát igen XD nem vagyunk kompletek, de én nem bánom xD gondolj bele miennek lenénk kompletten XD én bele se merek gondolni. Jah Jesse XD Ő jutott eszünkbe legelőször a körünkben ismert szellemekből xD így Jesse lett. xD

    VálaszTörlés